Rankiz Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Slike enkle stretch-armbånd i brunt tre. Noen her inne tipset om en fyr på SF (tror jeg) som solgte hjemmelagde armbånd til de som ville, men jeg husker ikke hvem. Har også sjekket happybeads og eBay, men fant ingenting fint. Klikk Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Der var han, ja. Takk, Rankiz. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Etter litt Googling så virker det ikke som om det er det jeg er ute etter Slik som denne: http://shop.volcom.c...gid=mens-shorts men i norsk nettbutikk Har sikkert de på Urban Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Håper noen her inne kan hjelpe meg med hvor kan man få tak i denne jakken her? EDIT: Funnet ut at jakken heter: The North Face Men's Surgent Full-Zip Printed Hoodie, men finner ingen plasser hvor den selges i disse fargene... Endret 23. juli 2012 av tomsleik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå