Lekri Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Lette etter en slik tråd her inne da jeg selv kunne trengt litt hjelp fra andre med "hvor får jeg tak i ditt og datt". Da jeg ikke kunne finne noen tenkte jeg det var på tide med en slik tråd, hvor du kan få hjelp fra andre på forumet med å finne ut hvor du kan få tak i alt mulig. Hva leter du etter? Såå, bare for å starte det hele lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i "nipple covers"/"pasties". Da mener jeg ikke disse hudfargede "brystteipene" Lindex har, men heller stjerner og andre typer i farger og slikt. Finner dette på flere utenlandske sider som f.eks. yandy, men hadde jo vært billigere om jeg fikk kjøpt det i Norge. Noen tips? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i en Liddesdale-jakke fra Barbour. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 går det ikke an å kjøpe en fra Barbours nettside og bruke en engelskmann som proxy? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 går det ikke an å kjøpe en fra Barbours nettside og bruke en engelskmann som proxy? Du kan kjøpe fra Barbour sin egen nettside, var noen på forumet så la ut info om hvordan man gjorde det. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Ser at de selger på follestad.no også, men er den ikke mulig å få tak i fysisk i en butikk(hovedsaklig i bergensområdet)? Liker å prøve klær før jeg kjøper dem. Endret 3. juli 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Ralph Lauren og Tommy Hilfiger klær i Bergensområdet? Hvor? Er ute etter en fysisk butikk jeg kan kjøpe klærene i. Herreklær i str S/M Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Hans H(strandgaten) og Instinct(3. etg. Xhibition) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 går det ikke an å kjøpe en fra Barbours nettside og bruke en engelskmann som proxy? Du kan kjøpe fra Barbour sin egen nettside, var noen på forumet så la ut info om hvordan man gjorde det. supert, men må man ikke betale toll da? Jeg er ute etter noen shorts, men likte ikke de fra h&m. tips? Trenger også noen røde bukser Nantucket eller brick Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Ralph Lauren og Tommy Hilfiger klær i Bergensområdet? Hvor? Er ute etter en fysisk butikk jeg kan kjøpe klærene i. Herreklær i str S/M Dessverre lite til slike butikker. Men du har også Vincci og de som Big Boi nevnte over her. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Penisfutteral i Pandapels? 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Ralph Lauren og Tommy Hilfiger klær i Bergensområdet? Hvor? Er ute etter en fysisk butikk jeg kan kjøpe klærene i. Herreklær i str S/M Ta båten til Stavanger. Der har de egen Hilfiger butikk og PL kan fåes tak i hos Geddon. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Guru-jeans for menn i Oslo? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Lurte på om det var noen som viste hvor man kan få kjøpt hvite offiser skjorter, altså skjorter med klaffer på skuldrene. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Ser at de selger på follestad.no også, men er den ikke mulig å få tak i fysisk i en butikk(hovedsaklig i bergensområdet)? Liker å prøve klær før jeg kjøper dem. Scabal på Kløverhuset har noen modeller fra Barbour. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en hvit shorts med noe enkelt mønster av farger på? Altså noen enkle striper, ruter osv. Pris ikke relevant/viktig Endret 19. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Seersucker shorts? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Etter litt Googling så virker det ikke som om det er det jeg er ute etter Slik som denne: http://shop.volcom.c...gid=mens-shorts men i norsk nettbutikk Endret 19. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Slike enkle stretch-armbånd i brunt tre. Noen her inne tipset om en fyr på SF (tror jeg) som solgte hjemmelagde armbånd til de som ville, men jeg husker ikke hvem. Har også sjekket happybeads og eBay, men fant ingenting fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå