Gå til innhold

Drop-in tennis i Bærum?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er hjemme for sommeren og oppdager at det er vanskelig å finne en bane å spille på i Bærum m/omegn!

 

Sist sommer spilte jeg på Rud/Hauger, men der er det jo nå et stort byggeprosjekt....

 

Alle banene jeg vet om har dyre medlemskap, og det vil jo koste 200 kr/timen å få spillt på riksanlegget/frogner inne i byen.... Jeg har lyst til å få spillt noen timer noen ganger i uken uten å bli ruinert!

 

Har noen noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, tennis koster litt. Jeg var tidligere medlem av Vestre Bærum Tennisklubb (VBTK). De holder primært til på Rykkinn, og som medlem av denne klubben har du også fri disposisjonsrett på Rud.

 

Det jeg kan si, er at drop-in time på anlegget i Kongsberg (der det ikke kreves at man er medlem) koster 150,- pr time pr bane. Altså hvis man er to personer blir det 75,- pr. person for en time. Ofte ønsker man å spille et par timer når man først er i gang, og da blir det fort 150 kroner for hver gang.

 

Medlemskap i klubben, for junior og studenter under 24 år, koster 825,-

Dette har du da raskt tjent inn igjen, mot at du slipper å styre med forhåndsbetaling, avtale om at noen må låse deg inn etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...