Gå til innhold

navigasjon på android (galaxy sIII)


Anbefalte innlegg

Jeg har denne fantastiske telefonen og har vært på biltur med den som "gps navigatør", først bruke jeg google map/navigasjon og det var veldig dårlig instalere så sygic i prøve versjon gyldig til 07.07.12. Skal på ny biltur til helga så hvilken navigasjons program syns dere fungerer bra, har oxo instalert route 66 og copilot i prøve versjoner. (Den siste har mye bedre kart og er enklere og bruke etter det jeg har sett så langt. ) Jeg har innsett at jeg må betale så hvilken er best til android?

Endret av desverre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også Sygic i prøveversjon på min S III, men er ikke helt overbevist over den. Nå har jeg copilot i gratisversjon (veldig begrenset funksjonalitet). Hvor får du Copilot fullversjon på prøve? Venter med å kjøpe noe til TomTom kommer på android-platformen, og går antagelig for den (med homer simpson som ledsager). Men kommer antagelig til å bruke google i tillegg, da den er helt fantastisk på trafikk. (Veldig mange bidrar uvitende med rapporter om trafikkforholdene fra sine mobilenheter...)

 

Se forøvrig denne tråden...: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436707

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...