desverre Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jeg har denne fantastiske telefonen og har vært på biltur med den som "gps navigatør", først bruke jeg google map/navigasjon og det var veldig dårlig instalere så sygic i prøve versjon gyldig til 07.07.12. Skal på ny biltur til helga så hvilken navigasjons program syns dere fungerer bra, har oxo instalert route 66 og copilot i prøve versjoner. (Den siste har mye bedre kart og er enklere og bruke etter det jeg har sett så langt. ) Jeg har innsett at jeg må betale så hvilken er best til android? Endret 2. juli 2012 av desverre Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg hadde også Sygic i prøveversjon på min S III, men er ikke helt overbevist over den. Nå har jeg copilot i gratisversjon (veldig begrenset funksjonalitet). Hvor får du Copilot fullversjon på prøve? Venter med å kjøpe noe til TomTom kommer på android-platformen, og går antagelig for den (med homer simpson som ledsager). Men kommer antagelig til å bruke google i tillegg, da den er helt fantastisk på trafikk. (Veldig mange bidrar uvitende med rapporter om trafikkforholdene fra sine mobilenheter...) Se forøvrig denne tråden...: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436707 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå