karoald Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Frå min hage 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: ............................................................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Nydelig komp og farger;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Vanvittig flott og skarp ! Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Utrolig vakkert bilde av en vakker blomst. nydelige farger på denne. Synes dette var bedre enn det fra igår, som jeg syntes ble litt mye oppskarpet på blomsten. Vakkert Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Flott og skarpt bilde av den vakre Iris'en Lenke til kommentar
cavey Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 For noen flotte farger, og blomsten er jo fantastisk skarp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg