AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 De fleste av oss har/kjenner vel til det utskjelte "forkjølelsessåret", også kjent som herpes simplex 1 - de fleste har dette latent og får et munnsår iblandt. Jeg får 2-5 årlige utbrudd selv, og lever greit med det. Det samme har dama. Men, nå er det en litt uvanlig vinkling på spørsmålet mitt her: Igår utførte kjæresten min(jente) omstendig oralsex på meg(gutt). Før dette var det en god del klining. Dama har ingen tegn til utbrudd om dagen, og jeg hadde heller ikke det - men idag ser jeg det som kan være et av de vanlige tidlige tegn på utbrudd, en liten hvit blemme på underleppen. Foreløpig ingenting av den karakteristiske prikke/svie. Ingen sprukne blemmer/sår enda. Så, hva er sjansen for at viruset har tatt veien fra mitt eventuelle pre-utbrudd, til kjærestens munn via klining, og fra hennes munn til mitt eget kjønnsorgan? At jeg altså smittet meg selv, og derfor nå sitter med katta i sekken, også kjent som genital herpes? Søker helst svar på bakgrunn av konkret kunnskap eller erfaring, synsing er jeg altfor god på selv Anonym poster: 6ce470afbba817cd521e85f9bb98a551 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå