Rainbow Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er det mulig å lagre programfiler på en minidisc? Slik at den fungerer omtrent som en diskett. Eller er det fysisk umulig? Evt. hvordan kan man gjøre det? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 I 96-97 eller deromkring fikk en tak i MD-drev til PC. Det var vel før Iomega fikk total dominans med Zip. Er lenge siden jeg har sett noe slikt til salgs nå. Så en brukt til salgs for ca. 3/4 år siden. Tror det går ca. 100 MB på en MD. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 kan man bare lagre musikk på net md da? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ja det er mulig, men why bother: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=15&s=pl Lenke til kommentar
Chief Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 kan man bare lagre musikk på net md da? Kan bare lagre musikk pr. idag. Den konventerer til atrac formatet og kopierer inn på musikken via USB. Teorien for å lagre andre saker på en MD ligger jo der, men det er vel som med alt annet, man må først mikke og makke og hause og fjause litt før det virker som man ønsker. Jeg har ikke planer om å skru fra hverandre min MZ-N1 med det første iallfall. Et sånn annet spørsmål. Om jeg har, la oss si 320GB diskplass, derav rundt 40GB ledig. Burde jeg løpe og kjøpe meg en ny 120GB disk i morra? Fikk litt lyst på en. Er jo litt greit med litt ekstra plass. Synes 40GB er litt lite, og det er på download disken min. Resten begynner å bli vel fulle. Problemet er jo å omorganisere det så jeg får mer plass på MP3 partisjonen f.eks. det er jo skikkelig møkka arbeid. Er det noen som har noen gode svar på hva som bør gjøres her? -Chief- Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Er du bare ute etter plass ville jeg ikke kjøpt 120 GB disker nå. 200 GB disker er vel billigere pr byte. På den annen side: 40 GB er fremdeles ganske mye plass.... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 tror ikke Sony hadde lyst til at folk skulle "finne ut" at en minidisk bare er 120mb med info... saa de sluttet vel selge lisenser for pc minidisker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå