G27 Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Reiser til syden på Tirsdag og lurer på om jeg skal fjerne hårene på brystet. Har verken lite eller mye. Se bilde. Har lignende overkropp og nesten like mye hår som han her har på brystet. Har altså ikke noe sterkt markerte muskler å vise frem med mindre jeg strammer. Shave - No Shave? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 No shave. http://youtu.be/e_R93Ps8pQI 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Ingen mannfolk burde shave brystet sitt, så lenge du ikke ser ut som en ape. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Shavet brystkasse er bare pent om du har kontraster i huden, type markerte muskler eller er glinsende tan. Ellers, styr unna shaving av kassa. Tro meg. 1 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Voks det bort. Føles og ser best ut Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Du skal til syden, mange som er hårete der sikkert. Men siden du bryr deg om utseende hvorfor ikke trene istedenfor? Mye mer maskulint samt langt øker det utseendet ditt langt mer enn shave/ikke shave. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2012 Nei, vet ærlig talt ikke jeg. Ser bedre ut uten hår på brystet når man går med skjorte osv uten t-skjorte under. Men er helt enig at jeg ikke kommer til å se mye mann ut om jeg fjerner det, siden jeg ikke har spesielt markerte muskler. Tror jeg går for no shave, og heller litt trim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå