Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tidlig utløsning (problem oppstått plutselig)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har det siste året pådratt meg et aldri så lite "problem" det kommer rett og slett ned til noe så enkelt som at eg "kommer" med engang..

For å ta det litt mer utdypende, for omtrent 1 år siden på denne tiden fekk eg problemet etter å ha vært i et lengre forhold på ish 2år med ei dame, vi hadde regelmessig sex og det var allright + kvalitet på den, kunne stake i vei mellom 30-40 minutter uten at det ble noe problem utav det.

Men så begynte forholdet å gå litt opp og ned og i etterkant av dette så ble det litt mindre sex oss to i mellom, det var smålig turbulent i perioder, men etter en "pause" på 3 månder da eg var i utlandet og uten og pule så kom eg hjem og vi startet på igjen, da dukket "problemet" opp.

Eg kommer rett etter enteringen, det er snakk om mellom 5-10 første støtene, så kommer eg første gangen, viss eg tar en liten pause da er det 'game on' med full peis og staking til den store gull medalje, men det er et forferdelig flaut problem, siden det er litt varrierende sex partnere så er det et litt dårlig første inntrykk, den sexuelle aktiviteten min er varrierende i perioder, bruker mye tid på jobb og trening, så er det jo alt etter som kva som finnes rundt om kring, for i November i fjor ble det nemmelig slutt med exen, og siden det har problemet vært tilstede, uavhengig av partner og deres konsistens på vagaaaainaaa..

Men anyhow, vet at tipsene om å bare dra ut ronkene og sånt vil hjelpe, men det her ligger nok dypere en som så, siden det å ronke er ikkje noko eg bruker veldig mye tid på, dvs noko eg ikkje gjør.

Noken tips, er dette normalt? Anonym poster: d1be74549f5c4ed79571787f14b4f0c3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg kommer rett etter enteringen, det er snakk om mellom 5-10 første støtene, så kommer eg første gangen, viss eg tar en liten pause da er det 'game on' med full peis og staking til den store gull medalje, men det er et forferdelig flaut problem, siden det er litt varrierende sex partnere så er det et litt dårlig første inntrykk, den sexuelle aktiviteten min er varrierende i perioder, bruker mye tid på jobb og trening, så er det jo alt etter som kva som finnes rundt om kring, for i November i fjor ble det nemmelig slutt med exen, og siden det har problemet vært tilstede, uavhengig av partner og deres konsistens på vagaaaainaaa..

hmm

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...