Gå til innhold

Iphone 4s problem med Wifi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte Iphone 4s for noen mnd siden, og alt har funket!

Men plutselig så sluttet Wi-Fi å funke på mobilen.

Jeg kan koble til Mobilt, men jeg får ikke brukt Wi-Fi.

Når jeg trykker på "Innstillnger" så står Wi-Fi som vanlig der, men er markert i grått og ved siden av til høgre står det "Ingen Wi-Fi" og jeg kan ikke trykke inn på Wi-Fi!!!

Hva skal jeg gjøre??

Levere inn og få ny mobil??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv en hard reset først. Hold av/på knappen inne samtidig som du holder inne Hjem knappen, disse to knappene holder du inne til apple ikonet kommer opp på skjermen. Hvis dette ikke fungerer så kan du bare tilbakestille hele telefonen til fabrikkinnstillinger (NB: Da fjernes alt som er på telefonen, ta en sikkerhetskopi i Itunes før du gjør dette.)

Hilsen Daniel fra Netcom

Lenke til kommentar

Prøv en hard reset først. Hold av/på knappen inne samtidig som du holder inne Hjem knappen, disse to knappene holder du inne til apple ikonet kommer opp på skjermen. Hvis dette ikke fungerer så kan du bare tilbakestille hele telefonen til fabrikkinnstillinger (NB: Da fjernes alt som er på telefonen, ta en sikkerhetskopi i Itunes før du gjør dette.)

Hilsen Daniel fra Netcom

Hei!

Jeg har prøvd begge deler nå, men det fungerer fortsatt ikke. Skal jeg levere inn Iphone'n og kreve ny?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mobilen i Førde, for rundt 6 mnder siden. Jeg har prøvd ALT! Ingenting funker. Jeg har ikke mistet telefonen i bakken en eneste gang, og har tatt godt være på den.

btw, takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...