MBarne Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen som vet om 235/40 R18 AMG monoblock Aero II felger vil passe på en Mercedes 190E (w201)? Skal ned til Tyskland å kjøpe, men har ikke peiling på hvordan jeg regner på hva som passer å ikke!! Hvor bred bør egentlig felgen være til 235/40 dekk? Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvor bred vet jeg ikke, men ifølge boltsirkel.no har 190E 5-112 i boltsirkel, det hjelper kanskje litt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Til 235 er det vanlig å ha 8,5" ....men du kan gå opp til 10,5". Da blir det veldig mye penere. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Til 235 er det vanlig å ha 8,5" ....men du kan gå opp til 10,5". Da blir det veldig mye penere. Takker for tips, men automatkassen tok kvelden på vei ned til Tyskland, så det ble bytte av den isteden. Fikk meg nye dekk på gamle felger, og byttet skjermene foran og noe annet småplukk! Tyskland er dog en fin plass å gjøre noe på bilen. Halve prisen, og mye bedre arbeid. Kassen ble byttet på mercedes verksted med 2 års garanti Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Til 235 er det vanlig å ha 8,5" ....men du kan gå opp til 10,5". Da blir det veldig mye penere. Ja, hvis man elsker å svi av mange tusen på forferdelig breie dekk og elsker å valse hjulbuer så er det vel bare å kjøre på... Til 235 er det vanlig å ha 8,5" ....men du kan gå opp til 10,5". Da blir det veldig mye penere. Takker for tips, men automatkassen tok kvelden på vei ned til Tyskland, så det ble bytte av den isteden. Fikk meg nye dekk på gamle felger, og byttet skjermene foran og noe annet småplukk! Tyskland er dog en fin plass å gjøre noe på bilen. Halve prisen, og mye bedre arbeid. Kassen ble byttet på mercedes verksted med 2 års garanti Ser du har en 190E. Hvor mye betalte du? Hvilken motor har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå