Laila - Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tubaloon - jazzfestivalen starter snart :O Bildet er fjernet. Beskrivelse: Snart jazzfestival- forberedelsene er i gang. Tubaloon er nesten på plass, bare selve scenen mangler. Tubaloon , en gigantisk opplåsbar plastscene satt opp på kirketorget, rett ved siden av kirken. Den er tegnet av Snøhetta. At plast skulle settes opp ved siden av kirken skapte mye bråk førte gang den ble satt opp. MOLDE - da er vi først i gang! Drammenser'ne er på plass allerede V3 (litt AAss reklame ) Bildene er fulle av feil, uskarpe og dårlig eksponert. Vanskelig med alt det hvite, og himmelen både på himmelen og igjennom Tubaloon. Så det her får bare være en historiefortelling.... og en invitasjon til hele Norge Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 En litt bedre eksponering på v2.Det beste av de;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 En litt bedre eksponering på v2.Det beste av de;) Tusen takk:) ER skikkelig misfornøyd, så jeg sletter Venter på noe bedre fra noen andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg