melikeugress Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Skal handle meg komplett gamer i20, og konfigurere den. Og nå har det seg sånn at jeg liker spill, men kan så og si nada om hvilke pc-deler som må konfigureres. Nå tenker jeg på det viktigste som ram, skjermkort, prosessor osv Om noen kunne kommet med eksempel på oppsett hadde jeg vært svært takknemmelig. Det er ønskelig med bra ram, og bra skjermkort. Ønsker å kunne kjøre spill på tipptopp grafikk fri for lagg Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 vel, jeg har fått en del pes her inne for mine valg om min i25, men jeg oppgraderte skjermkort, prosessor (driver på med animasjoner og da yter i7 bedre enn i5).. Jeg fikset og 16 gig ram, dette er noe man ikke trenger ennå til gaming sier forståsegpåerene.. men jeg med min databruk har fått god nytte av dette. i5 vil nok da sikkert holde for din del, med mindre du skal redigere film, og eller lage animasjoner osv. i7 yter bedre på disse punktene, men i spill kan den få en 3-4 fps dårligere ytelse. Jeg droppa alle vifter å laget mit helt eget kjølesystem, vannkjøling bruker jeg på prosessoren.. Skjermkortet ble oppgradert til et radeon HD 7970, som jeg ennå ikke har fiksa ekstra kjøling til, og jeg tror heller ikke det er behov for det. Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Okei jeg håper å kunne begrense det til rundt 12k Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Og hva har du fra før av, om du har noe? Skjerm, tastatur, eller mus for eksempel? Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Har Headset, tastatur, skjerm, mus og musmatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå