Gå til innhold

Ny mobil m. bra dekning & batteri.

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny telefon. Før du/dere svarer så les hele innlegget.

Det som er viktig for meg er;

- Bra dekning

- Bra batteri

- At det er kamera (behøver ikke være super-duper-kamera)

- Helst quadband, sånn at jeg kan dra rundt i verden.

- Prisklasse inntil ca +/-1000 (men gjør ikke noe om den er billigere, kan også gå litt opp)

Jeg bruker hovedsaklig telefonen til å ringe og sende sms (og en og annen mms), så jeg trenger ikke nødvendigvis smarttelefon, det går meget bra med vanlig telefon.

Har dårlig erfaring med Samsung og dekning her jeg bor.

Er det noen som har noen tips til telefon?

Endret av FrilanserBob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dekningen der du bor er da opp til leverandøren av abonemanget ditt + den telefonen du eier i dag. Om du kjøper deg en ny samsung tlf så vil da ikke nødvendig vis denne ha like dårlig dekning som den gamle.

Jeg for meg selv fader til smart telefoner. Så har ingen tips til telefoner med vanlige knapper lenger.

Lenke til kommentar

Jeg tar gjerne i mot noen flere tips også.

Det kan godt være smarttelefon så lenge prisen osv. er riktig (maks 1000-1300, bra batteri og god dekning). Men, jeg har en liten forkjærlighet for ordinære telefoner, men det er greit med gode taster, for jeg sender en del meldinger.

Akkurat nå har jeg en ca 2 år gammen Samsung C5212 med dual-Sim, men jeg synes den har litt dårlig og varierende signal (sikkert pga 2 antenner) selv om jeg så og si har frisikt til mobilmast. Den har en SAR på 0.85, og det sies at jo lavere SAR jo dårligere dekning. Derfor er jeg litt skeptisk til telefoner med lav SAR

Endret av FrilanserBob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...