Tuba.Titan Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Sist jeg var på lan fikk den største idioten av alle spesial behandling, fordi ingen ville ha ham inne i garasjen, derfor kasta vi han ut i en tilhenger med en herlig stol og la kun ledninger mellom før vi lukka igjen:) Han hadde behagelig og god og varm plass.. Slik som dette kan det gå; Viser også til tider hvor elendig lite man kan ha og gjør på... Han som filmen handler om er jo heller ikke helt god Tror ikke denne personen syns dette var morsomt. Prøv å vis litt hensyn nestegang dere skal "tøffe" dere. Det viktigste er kansje glemt nevnt. Avbiter tang. Det er et utrolig hvor mye respekt man får hvis du klipper høytalerledningen til den som bråker mest. Etter han selvfølgelig har blitt advart opptil flere ganger om å dempe lyden. Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ja.. hehe det hender mye rart på lan en gang jeg la meg til å sove, sminka to damer meg... når jeg våkna kunne jeg ikke fatte hvorfor folk glana og lo så veldig .........helt til jeg kom meg på do!!! Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ja.. hehe det hender mye rart på lan en gang jeg la meg til å sove, sminka to damer meg... når jeg våkna kunne jeg ikke fatte hvorfor folk glana og lo så veldig .........helt til jeg kom meg på do!!! Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 * TP kabel * Strømforgrener og kabler * Cola * Headsett * Sovepose * Cola * Ting-Å-Sove-På * Driver CDer til ALT i pcen * Cola * Godteri * pizza * Windows [den versjonen du bruker] cd * mer cola * Dusj-ting (hvis det er ett par-dagers lan) * tannbørste!!!!! * og sist men ikke minst, Cola Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 dobbel posting og trippel posting . irriterende! balltre til å knaske alle som finner på faenskap med deg :wink: MASSE COLA OG PIZZA!!! tannbørste, TP kabel. og pc'n med alt den trenger for å fungere. skjerm, headset. og viktigst av alt; en stress less stol Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Beklager det meget sterkt AMD-guru! trodde ikke den posta når "siden kan ikke vises" kom opp.. har hatt noen MEGET plagsomme problemer med nettet her de siste dagene! men jeg fikk slettet innleggene nå, og beklager på det sterkest! Magnus Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 va an sjøl så vellde d... og m jor d sje for og ver tøffe, for me har nok komt øve d 14 stadie.. men me har ennå isje komt t 40 års stadie der me syns at alt e drid, og d og jørr någe sånn e drid og bånn i byttå Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 va an sjøl så vellde d... og m jor d sje for og ver tøffe, for me har nok komt øve d 14 stadie.. men me har ennå isje komt t 40 års stadie der me syns at alt e drid, og d og jørr någe sånn e drid og bånn i byttå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå