Øystein Brembo Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Sola er ikke for alle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Godt observert og et bilde som berører. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Flott bilde. Skygger og lys i den trange gaten, passer sammen med måten mennesket sitter på stolen, som virker litt trøtt og sliten med hodet hvilende i hendene. Likte dette bildet veldig godt. Omgivelsene, skygge og lys passer sammen med mennesket. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 ER helt enig med begge over Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Behendig bruk av klassiske symbolske virkemiddel. Som gjør fortellingen sterk, samt maner til ettertanke. Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Fint bilde, men jeg ville nok beskåret det ganske mye i venstre kant og kanskje litt nederst. Ta med den mørke, skumle døråpningen, men ikke så mye av veggen. (Litt usikker på hvor mye jeg ville kutta nederst.. Helst ville jeg beholdt døra komplett, samtidig som siluetten fortjener å bli "løftet frem" i bildet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg