fredderen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Overskyet og kjedelig vær i dag. Det resulterte i skogstur. Emerald Forest by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr The River in Emerald by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr Endret 10. juli 2012 av fredderen 6 Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bildene har ikke mye sammenheng men jeg deler de inn slik: 1. stemningsbilder/landskap 2, testing av nye objektiv Dermed er det 2.. sett med bilder Northern lights by Morten Rødahl, on Flickr Lake by Morten Rødahl, on Flickr Hunderfossen by Morten Rødahl, on Flickr Visitors by Morten Rødahl, on Flickr Sheep by Morten Rødahl, on Flickr Share a flower by Morten Rødahl, on Flickr Top of the world by Morten Rødahl, on Flickr 7 Lenke til kommentar
JSS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Gikk en liten tur i går og la merke til at det var tett med røde, fristende markjorbær i veikanten. I det jeg bøyde meg ned for å plukke la jeg merke til at denne lå i nærmeste laget for mine fingre. Delicious strawberries... by JSS-N, on Flickr Hoggorm by JSS-N, on Flickr Endret 19. juli 2012 av JSS 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Prøver på litt macro nå om dagen! Å campere i Campanulaen er visst populært for fluene! Her litt fra ettermiddagens fangst! Overskyet oppholdsvær er jo bra fotovær! Tre utsnitt fra samme bilde! Nikon D90 og Nikon Nikkor 105mm 2.8 D AF Micro Brennvidde: 105 mm Lukkertid: 1/320 s Blender: f/4.5 ISO: 200 2 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Lurer litt på hva dette er? 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Lurer litt på hva dette er? Det er en svermer, mulig identisk med denne som heter Lindesvermer i Norge. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Lurer litt på hva dette er? Tok bilde av en sånn en nettopp selv, da var det noen som sa det var en nattsvermer. Edit; Du kan jo evt spørre her http://www.biologforeningen.org/enbiolog/forum.asp?FORUM_ID=10 Endret 10. juli 2012 av awesnes Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Lurer litt på hva dette er? Dagens middag? 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Litt synd med høylysene som ble blåst, skulle nok sett bedre på histogrammet i felten. White Skies by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr 6 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Lurer litt på hva dette er? Dagens middag? Fikk så vidt plass i et stort pølsebrød og med masse ketchup på toppen, så ble det middag på ungene i dag også... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Noen flere av øyenstikkeren i dette innlegget Tillitsfull liten rakker... 2 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Noen flere av øyenstikkeren i dette innlegget Tillitsfull liten rakker... Hei, har du brukt blitsen din på disse bildene? Hvilke objektiv bruker du forresten? Du har inspirert meg til å satse litt mere på makro fremover, skal jeg være helt ærlig. Er selv ute etter å ta makro bilder med like godt lys og skarphet=) Disse bildene er strengt tatt i mai, men håper det går greit jeg poster dem her for det; Endret 10. juli 2012 av dan83 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei, har du brukt blitsen din på disse bildene? Hvilke objektiv bruker du forresten? Du har inspirert meg til å satse litt mere på makro fremover, skal jeg være helt ærlig. Er selv ute etter å ta makro bilder med like godt lys og skarphet=) Takk for hyggelig kommentar. Disse er også tatt uten blits, i skyggen. Har brukt 7D + Sigma 150mm makro. Må si du har både skarphet og lyset inne på paddebildene dine. For mer inspirasjon kan du sjekke ut Tjernshaugens-junifest, veldig mye bra makro der. Han har dessuten et bilde av oppsettet sitt litt bakover i tråden, ganskje kjekt oppsett han bruker PS; Når bildene man legger ut er tatt har ingen betydning, så det er bare å grave i arkivet.. 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 IDF på okkupert område i Jordandalen, Palestina i slutten av juni: IDF on occupied land in the Jordan Valley, Palestine by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr IDF on occupied land in the Jordan Valley, Palestine by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr IDF on occupied land in the Jordan Valley, Palestine by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr 6 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 White trees by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 225 klar til avgang 225 by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 225 klar til avgang 225 by josteinsen, on Flickr Den typen må det være da det ikke kan være et 467 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tre abstrakte. Tekne frå der eg sit no, ikkje "lyfta på revo" eingong. Alt innan éin frå meg meter. Vasen by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Gluggene by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Bord og stol by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå