TGB Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Støykommentaren var på ingen måte kritikk av bilde; det fungerer her. Var bare en konstatering (jeg har sjekket opp kamera selv uten å bli happy). Det med lovverk og publisering som jeg ikke likte var en helt annen sak. Noe som tydeligvis ikke kom klart nok frem. Når det gjelder støy med de 2 personene, så er bilde en bra situasjonsbeskrivelse, så nei - ingen dypere ironisk mening der Endret 1. august 2012 av TGB Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Føler dette blir litt sån "finn feil hos fienden og fyr løs"-debatt... Tydelig at dere ikke kommer helt overens av en eller annen grunn og dermed tror jeg kanskje dette bør løses via PM mellom dere? EDIT: Dette var da et innlegg ment til dere begge og ikke bare til deg TGB Endret 1. august 2012 av BjerkneZ 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Føler dette blir litt sån "finn feil hos fienden og fyr løs"-debatt... Tydelig at dere ikke kommer helt overens av en eller annen grunn og dermed tror jeg kanskje dette bør løses via PM mellom dere? Skal aldri finne på å nevne at det blir støy på mindre sensorer noensinne igjen. For å unngå fremtidige misforståelser; bilde var kult, men lovlig å publisere? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) bilde var kult, men lovlig å publisere? Det er en helt annen debatt som jeg ikke velger å delta i EDIT: Kan være greit å nevne det med støy på mindre sensorer når folk spør om råd etc. men ikke akkurat i denne tråden her kanskje? Alt til sin tid Endret 1. august 2012 av BjerkneZ 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Drifter igjen off-topic her, det er mitt siste "kommentar" til TGB, som har behov for å kommentere alt og alle: 1. Dette er ett situasjonsbilde, her er det 2 turister som ser på ett kart - bilde beskrive en generisk situasjon. 2. Kvalitet er så pass dårlig og bare deler av ansikt er synlig - så det er ingen reel fare for personer på bilde kan lett identifiseres. 3. Punkt #3 underbygges med at bilde er publisert uten navn. 4. De ble oppmerksom på at jeg tok bilde og hadde mulighet på stedet til å si ifra om at de ikke ønsket dette bilde. 5. Bilde er verken krenkende eller setter personer på bilde i uheldig lys, i henholdt med Vær Varsom-plakaten. 6. Mitt kontakt informasjon er lett tilgjengelig - så det er lett å ta kontakt å få bilde evnt fjernet. Endret 1. august 2012 av GCardinal 3 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Moglegens litt på kanten av tidsramma, men prøver meg likevel. Teknisk sett august no. Teken med iPhone 4s. Må ta meg ein tur meg "skikkeleg" utstyr! Bak Reset by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Det er greit å fortsette her så lenge ny tråd ikke er på plass. Og det er den nå. 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) I tilfelle noen ikke har fått det med seg, så skader det vel heller ikke å gjøre oppmerksom på at admins (alltid like utmerkede) månedsartikkel om julibildene ikke kan forventes før i september en gang, kanskje! : (kopiert fra Aetius sin post) : Skrevet 19. juli 2012 - 10:39 NB! "Jeg er på ferie fra og med 28/7 og i fire uker fremover. Det betyr at juliartikkelen ikke vil kunne skrives før i september, men siden september er Photokina-måned og tiden da hele verden skal slippe nytt fotostash, er det mulig også augustartikkelen vil bli forsinket. Meget mulig at disse dermed ikke kommer før i slutten av september eller kanskje til og med enda senere, dessverre. Men de kommer! I promise! Fagredaktør, Akam.no" Fortsatt god ferie til redaktøren! Endret 1. august 2012 av smort1 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) slett Endret 1. august 2012 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ei elv i fjellet. Skyt meg om jeg tar feil. Men aurlandsdalen? minner veldig om den elven man tusler over på en gammel trebro 20 meter unna der bildet er tatt, en liten stund gange før Østebø. Ska ikke skyt deg, men bilde er fra Sulitjelma i Nordland. Lenke til kommentar
drizza Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Stor fint helikopter besøk rett utenfor huset. (amatørmessigt bilde av meg,men eg leiker og lærer) f/8 1/1600 iso400 Fra reglene for tråden: Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Holder på å lære enda, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå