smort1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Over Molde! Molde-panoramaet består som kanskje enkelte vet av 222 fjelltopper! Her viser jeg en stor del av disse toppene fordelt på to bilder. Utkikkspunktet er Varden, et velkjent sted for de som har vært i Molde... V1 er utsikt i retning sør-øst og V2 er i retning mer direkte sør og en liten tanke vest.... Fint på fine dager er det jo! Olympus E-30 og Olympus Zuiko 12-60mm f/2.8-4.0 ED SWD Brennvidde: 12 mm Lukkertid: 1/2000 s V1 og 1/640 V2 Blender: f/7.1 V1 og f/9 V2 ISO: 200 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hva med et mellomrom imellom bildene eller bruke "enter" Hvordan får en mellomrom mellom bildene? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Molde-panoramaet består som kanskje enkelte vet av 222 fjelltopper! Synes panoramabildet ditt var dårlig sammensatt, de to bildene har forskjellige formater og de er ikke sydd sammen så himmel/horisont flukter. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hva med et mellomrom imellom bildene eller bruke "enter" Hvordan får en mellomrom mellom bildene? Er det to bilder du har der ? Når du har lastet opp et bilde så klikker du på editorfeltet så du får en blinkende linjeindikator, så trykker du inn enter så du får en ny linje, da kan du laste inn neste bilde. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hva med et mellomrom imellom bildene eller bruke "enter" Hvordan får en mellomrom mellom bildene? Er det to bilder du har der ? Når du har lastet opp et bilde så klikker du på editorfeltet så du får en blinkende linjeindikator, så trykker du inn enter så du får en ny linje, da kan du laste inn neste bilde. Yepp, det er to! Har ikke forstått hvordan enkelte får til skille/skrive tekst til hvert bilde/mellomrom. Takk for info om framgangsmåten, skal prøve dette ved en senere anledning! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Noen bilder fra Hellas, Karpathos 8 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Rausmus det er vel fra Olympos by som styres av kvinner det der.I så fall rå flinke bisnis damer. Olympos fra 2007 dårlig kvalitet pluss et rart fra i går Mærdø Endret 30. juli 2012 av skrim Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Markgresshoppe Lyngrovedderkopp, hunn med eggsekk Tibellus oblongus 50D + Sigma 180mm, naturlig lys. 1 Lenke til kommentar
brk Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Over Molde! Molde-panoramaet består som kanskje enkelte vet av 222 fjelltopper! Her viser jeg en stor del av disse toppene fordelt på to bilder. Utkikkspunktet er Varden, et velkjent sted for de som har vært i Molde... V1 er utsikt i retning sør-øst og V2 er i retning mer direkte sør og en liten tanke vest.... Fint på fine dager er det jo! Olympus E-30 og Olympus Zuiko 12-60mm f/2.8-4.0 ED SWD Brennvidde: 12 mm Lukkertid: 1/2000 s V1 og 1/640 V2 Blender: f/7.1 V1 og f/9 V2 ISO: 200 Har kjørt rundt der med en idiot og lett etter gratis camping. I flere timer!. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Har kjørt rundt der med en idiot og lett etter gratis camping. I flere timer!. He, he, hvis du kjørte rundt med en idiot og ikke fant gratis camping, ja da tipper jeg du kjørte på "baksiden" av fjellene (les: Sunnmøre) Endret 30. juli 2012 av smort1 2 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Rausmus det er vel fra Olympos by som styres av kvinner det der.I så fall rå flinke bisnis damer. Olympos fra 2007 dårlig kvalitet pluss et rart fra i går Mærdø Riktig, bilde 1 og 2 er fra Olympos. Endret 30. juli 2012 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
skrim Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Rausmus det er vel fra Olympos by som styres av kvinner det der.I så fall rå flinke bisnis damer. Olympos fra 2007 dårlig kvalitet pluss et rart fra i går Mærdø Riktig, er bilde 1 og 2 er fra Olympos. kunn bilde nr 1 har vært der flere ganger kjørt den øya på kryss og tvers med tung motorsykkel Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ei elv i fjellet. Skyt meg om jeg tar feil. Men aurlandsdalen? minner veldig om den elven man tusler over på en gammel trebro 20 meter unna der bildet er tatt, en liten stund gange før Østebø. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Jeg jobbet som frivillig på festivalen, den siste kvelden hadde jeg fri og tok bilder. Spurte noen oppover i systemet om jeg kunne komme i fotogropa, dette ordnet de og jeg var egentlig ganske heldig tror jeg Ok, for ellers må man kanskje ha journalistpass eller noe? Et par fra turen til Ålesund i Mai. Ålesund City by Sigve Kjønnøy, on Flickr Edit: Typisk meg å alltid se at et annet utsnitt ville vært bedre, etter jeg er ferdig, bah. Edit 2; Klarte ikke la vær så jeg legger ut den nye versjonen av det første bildet på nytt. Synes det ble bedre uten bygningen til høyre i bildet, i tillegg til å komme nærmere bygningene jeg ville ha i fokus. Sletta den gamle. Ålesund City Closeup (v2.) by Sigve Kjønnøy, on Flickr Bonusbilde Tatt ut fra stuevinduet og ned på taket nedenfor under tungt regnvær faktisk. Drops by Sigve Kjønnøy, on Flickr Endret 30. juli 2012 av Alt-Ctrl 2 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Litt diverse fra London. Tatt med Pentax K-5 og Sigma 10-20mm F4-5,6. Fra Tower of London. Dette tok jeg på sørsida av Themsen, men husker ikke helt hvor. The man with no face. Winston Curchill og Hitler fra madame tussauds. Lærte meg endelig hvordan jeg legger tekst mellom bildene Endret 30. juli 2012 av Døgnvill 3 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Fredderen igjen. EDIT: Fjernet et bilde. Lastet opp feil versjon. Lar den ligge på flickr enn så lenge. Laster opp ny i morgen når jeg hopper på arbeidsstasjonen her igjen. Nyt heller smaken på en liten del av bildet. Barker Wallace by Carl Riot, on Flickr Endret 31. juli 2012 av Riot™ 3 Lenke til kommentar
FKnoph Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Taj Mahal Palace Hotel i Mumbai. Endret 31. juli 2012 av FKnoph 8 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Alltid kjekt å gå på Marked når man er på ferie 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå