GCardinal Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 begynner å like at jeg har Olympus XZ-1 med meg: Det er sikkert flere stasjoner med samme type benk og vegg, men jeg gutser: Blindern? ... Det er på vei mot Kringsjå - tok den ut av vinduet - så litt usikker på nøyaktig hvilken stasjon det var... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Dine sk-konverteringar er noko å strekkja seg etter, etter mi meining. Takk for det! The Little Farm by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Clouds by Carl Riot, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Usikker på om jeg har posta noe bilde enda i Juli tråden, får vel legge ut ett før måneden er over i hvert fall :-) To i ett :-) 2 Portraits in 1 by Sigve Kjønnøy, on Flickr Prøver meg med ny logo på bildet, mer fornøyd med denne enn den gamle egentlig. 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Slår til med et bilde av brukeren Fredderen her inne, jeg. Fred the pilot by Carl Riot, on Flickr 4 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Audi A6 2012 LED by MNYFOTO, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Bilde fra ferieturen. Litt bitter for at jeg ikke fikk tatt bildet fra vinkelen jeg hadde lyst på siden det var mye penere, men relativt fornøyd med resultatet likevel. Fikk ikke brukt stativ heller :-/ Oil Rig by Sigve Kjønnøy, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg har seilt innom Mosterhamn på Bømlo. Etter å ha overbevist én annen sjel ble vi to på omvisningen i Gamle Moster Kirke og museet der ute. Overbefolkningen er ikke akkurat plagsom. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg tech8 Skrevet 29. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. juli 2012 Kom en uredd gresshoppe på terrassen, så kom ganske tett på med macro'en. Spørs hvordan det gikk med den, spiste plastikkrester fra utemøblene som det skulle vært deilig gress. Grasshopper by tech8 nor, on Flickr 10 Lenke til kommentar
Tfreberg Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Hei, våger meg ut med mitt første bilde her inne. Bildet er av midnattsolen i Kvænangen. Tatt for 2 uker siden. Endret 30. juli 2012 av Tfreberg 5 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei igjen! Ferien er omme for denne gangen og jeg sitter med et lass av bilder for å si det mildt. Driver ennå å går gjennom alt, men her er et par fra et Cistercienser Kloster som vi besøkte (Abbaye du Thoronet) i Frankrike. Blir nok flere utover August, men er nå en start Ikke de livligste fargene, men fantastisk å se. 5 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Anette: Skulle likt å sett spottene fra vinduet i den korridoren bli reddet. Hvilket objektiv har du brukt? Sykt vidt! Avsluttet gårsdagens fanteri med dette OBS: Noen som kan si meg hvorfor området rundt solen er mørkere enn alt annet? Untitled image by Carl Riot, on Flickr Endret 30. juli 2012 av Riot™ 6 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Anette: Skulle likt å sett spottene fra vinduet i den korridoren bli reddet. Hvilket objektiv har du brukt? Sykt vidt! Untitled image by Carl Riot, on Flickr Hehe satt og vurderte det, men er litt lat men jeg bruker 10-20 mm Sigma linse. Er meget fornøyd med den Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 fra en liten bekk omringet av bregner, et sted i vestfold Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hva med et mellomrom imellom bildene eller bruke "enter" 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Var for første gang i fotogropa på en konsert/festival BigBang var et av bandene som var på Trollrock: 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvordan går du frem for å komme inn i det området der? Flotte bilder forresten Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvordan går du frem for å komme inn i det området der? Flotte bilder forresten Takk : ) Jeg jobbet som frivillig på festivalen, den siste kvelden hadde jeg fri og tok bilder. Spurte noen oppover i systemet om jeg kunne komme i fotogropa, dette ordnet de og jeg var egentlig ganske heldig tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå