Sondre V Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 http://soundcloud.com/sondre-vilming/sondre-v-rooftops 2 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg hører ikke noe på techno, men den hørtes sykt kjent ut. Om det faktisk er du som har lagd den så good job, kul sang. Lenke til kommentar
Sondre V Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Det er jeg som har lagd den fra bunnen av Finnes jo så mange techno/house sanger, så skjønner hvis det høres kjent ut! Tusen takk! Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Dette er på ingen måte min sjanger, men jeg syns det var godt joobbet! Sangen ble kanskje litt tam i lengden, jeg syns du burde ta med kvinnelig vokal. Hehe. Bare noen samples her og der. Men du er flink Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bedre enn skrillex hvertfall (ikke at det sier så mye) techno er ikke min greie så jeg kan ikke si jeg likte den noe mer eller mindre enn annen techno, for for meg er all techno meningløs elektronisk støy men hva med å ha en tittel og ikke et avnitt i tittelfeltet?? Blir litt håpløst når alt etter utropstegnet skulle stått i posten din og ikke i tittelfeltet -frank Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nå er ikke jeg heller noen techno-person, men dette er slettes ikke verst hvis du er ny! Men i refrenget skjer det noe med noen av synthene som høres litt rart ut. Vet ikke om du sidechainer/ducker noen av de? De fader liksom inn og ut, men det høres ikke ut som de gjør det i takt med musikken, sånn at de bare roter hele miksen til. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hørtes kjent ut som andre har sagt, på en positiv måte. Liker også hvordan den begynner rolig for så å ta helt av, som en god techno sang gjerne gjør. Eneste er at det kanskje ble litt kjedelig. Kvaliteten er vel ikke på topp alle steder heller. Men definitivt gode greier dette her altså, hadde vært rått å høre den med kvinnelig vokal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg hører på låten siden, men vær så snill å skriv kortere emne titler... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Mangler variasjon, det blir litt for mye av det samme. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Store deler av sangen er bra, men mangelen på variasjon blir fremhevet av begynnelsen. Minner meg om en nybegynner på piano som jobber seg oppover tangent for tangent med like mye mellomrom hver gang. Om du får litt mer variasjon/særpreg på det første minuttet blir resten av sangen mye bedre. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Tolk dette som du vil, men jeg synes det ligner på en russesang Jeg mener det er postivt, er ganske så mange som lager det for tia. Du får sikkert litt cash hvis du gjør oppdrag nå utover med div busser 1 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Grunnen til at det høres kjent ut er fordi den går i Am, C, F og G. Det er jo en av de mest kjente akkord-progresjonene som finnes. Rent teknisk høres låten fra ut da Kule effekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå