Chrsmo Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei! Jeg er ute etter en spill PC for meg som ser for meg å bruke opp mot 9000 kr. Jeg har til nå sett på Asus N56VZ og Dell XPS 17, men vet ikke nok om PC til å vite hva som er viktig og hva som ikke er. Asus N56VZ: http://www.mpx.no/k/...ku=744833#extra Dell XPS 17: http://configure.eur...el_id=xps-l702x Dette er de to versjonene jeg har sett på. Kriteriene som er viktig for meg: - Kraft og ytelse - Prosessor, RAM, etc. - Grafikk - Skjerm - Også oppløsning - Lyd Spiller absolutt mest spill som Football Manager, men vil ha en PC som er kraftig nok til at jeg slipper å vente mye. Spiller noe BF og COD også og vil ha best mulig ytelse her, enda det ikke er det viktigste. Liker generelt en PC som arbeider kjapt og tåler at jeg multitasker mellom f.eks. Football Manager, internett og Spotify uten at det går spesielt ut over brukeropplevelsen. Oppløsning er også viktig for meg. Liker å ha flere ting på skjermen om gangen, så langt det lar seg gjøre. Håper noen gjerne vil hjelpe meg ettersom jeg gjerne vil kjøpe meg en PC som gir meg mest for pengene! Tusen takk for hjelpen! Setter stor pris på det ! Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Dell har tilbud på Alienware m14x nå, og hvis du i tilleg er medlem på studentkortet.no kan du gjøre et kupp! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Det går ikke ann å kombinere rabatter. Du kan altså ikke legge til rabatt fra studentkortet.no Lenke til kommentar
Chrsmo Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Hvilken PC bør jeg velge visst jeg har en grense på 9000 kr etter 15 % rabatt då? Er det noen spesielle som skiller seg ut da? Endret 1. juli 2012 av Chrsmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå