Slettet--- Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Hei, tenker nå på å investere i ett sportskamera som f.eks GoPro Hero 2. Men har skjønt at det finnes mange andre typer på; markedet som også blir anbefalt, så vil gjerne høre litt om deres anbefalinger og meninger. De kameraene jeg har tittet på er: GoPro Hero 2 Contour + Drift 170 HD Egne meninger, utifra hva jeg har lest og sett på youtube: GoPro H2 - Veldig skarpe bilder! Følger med det meste du trenger og masse ekstrautstyr, LCD skjerm f.eks. Veldig klumpete og stort iforhold til de andre. Vanntett til 60m med hus. Contour + - Utrolig tøft med GPS og Bluetooth, også veldig liten og slank iforhold til GoPro. Vridbar linse. Følger ikke med så mange feste annordninger og vanntett hus. Drift 170 HD - Også veldig lite som Contour +, LCD skjerm og vridbare linse. Trådløs fjernkontroll. Ikke like skarpe bilder som de 2 andre. Vanntett til 30m med hus. Kameraet kommer til å bli brukt til dykking, sykling, motorsykkel/bil og noe skikjøring. Heller litt mot Drift 170HD Priser: GoPro Hero 2, Motorsports Edition = 2385,- kr Hos Japan Photo Contour + = 2995,-kr Hos Komplett.no Drift 170HD = 1985,- kr Hos Japan Photo Endret 1. juli 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 GoPro fungerer som annonsert, kjenner ikke de andre. Lenke til kommentar
avo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har brukt GoPro 1 og 2, samt contour til TV-produksjon. Drift kjenner jeg ikke, men det ser ut som et av kina-kameraene som selges under mange forskjellige navn. Go Pro Hero 2 er klart bedre enn alternativene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Kan igrunn ikke noe annet enn å si at jeg er storfornøyd med mitt GoPro HD Hero 2. Ser vel egentlig ikke noe grunn til å kjøpe noe annet Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Som en kamerat sa: Skal du feste kameraet på hjelm så ta Contour. Skal du feste det på hva som helst annet, ta GoPro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå