sneipen92 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Er veldig interessert i å prøve meg i utlandet som student i siving. Men problemet er at jeg ikke er satt godt nok inn i det. Jeg har søkt på NTNU i emil i år men lurer på hvordan det er å ta ett år på NTNU også fortsette studiet på et annet universitet? Lar det seg gjøre? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Undersøk hvilke avtaler NTNU har med skoler i utlandet. Da kan du dra på utveksling eller som transfer student. Lykke til! Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Ok, takk. Innså nå plutselig at jeg ikke ville studere i Norge resten av livet. Har lekt litt med tanken om å ta ett år på emil på NTNU. Så to år i Sverige på KTH/Chalmers. Hvis det lar seg gjøre så har jeg en bachelor da. For så å fullføre mastern i storbritannia/usa. Spørsmålet blir om jeg kan hoppe over fra masterprogram i trondheim til bachelorprogram i sverige. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det er ikke sikkert at du automatisk kan hoppe over paa andre aaret paa KTH/Chalmers. Det kommer ann paa om du for fagene du har tatt paa NTNU godkjent og om de er relevant til din utdanning paa KTH/Chalmers. Det du kan gjoere er aa sende en mail til en studieveileder hos KTH/Chalmers. Sannsynligheten for at du ikke for svar er dog da stor. Hvis du ringer til dem er det stoerre sannsynlighet for at du faar et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå