Bankenmin Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei, jeg og en jente har virkelig funnet tonen, men er ikke helt kjærester enda. Hun dro nylig på ferie, som varer ganske store deler av sommeren, og vi får derfor ikke sett hverandre på en stund. Snakker i tlf/smser hver dag dog. Det jeg lurer på er som følger; Jeg har veldig lyst å overraske hun når hun kommer hjem med noe hun virkelig vil sette pris på, og jeg har lyst til å ta hun med til favorittbyen hennes, som er et par land unna, fra torsdag til søndag. Jeg skal selvsagt betale både fly og hotell, og middager der nede, men jeg lurer på om det kanskje kan skremme henne vekk at jeg kjøper en tur til 3-4000 kroner til hun allerede før vi er kjærester? Jeg vil gjerne ta hun med fordi da kommer vi oss litt vekk fra alle andre, og kan være bare oss to i et par dager, og da selvsagt ha det veldig romantisk. Burde jeg spørre hun på forhånd om det er greit at jeg tar henne med på en sånn tur? Det ødelegger litt av overraskelsen jeg hadde planlagt når hun kommer hjem, men er kanskje litt sikrere? Intensjonen min er bare at vi skal være sammen alene noen dager, men jeg er redd hun vil tolke det som noe annet... Noen tips? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hva med å heller ta henne med på en hytte eller ett veldig luksuriøst hotell i norge i første omgang hvis du er usikker? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Om hun ikke er hodestups forelsket i deg allerede kan jeg tenke meg at hun fort kan bli litt skremt av en sånn tur så tidlig. Da høres Buffys tips ut som en bedre idé. Lenke til kommentar
Bankenmin Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Takker for kjappe svar. Tror jeg legger den turen til et senere tidspunkt, da det kan være tryggere å gjøre det. Det du sier Buffy kan nok være en mye bedre idé så tidlig i "forholdet", og et sikrere alternativ. Igjen takker for kjappe svar! Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Enig der. Har nesten det samme med ei jente jeg ble kjent med i førstegangstjenesten. Vi er ikke helt kjærester enda, men det nærmer seg. Og siden hun bor i Oslo og jeg i Trondheim er ikke ting helt lett, men vi skal treffes i sommer og ha litt tid for oss selv, og det burde du også gjøre. Det trenger ikke koste mye eller være eksklusivt, bare det er stille og rolig og gir dere tid til å være sammen. Henger meg på Buffys idee om hyttetur eller noe liknende i Norge;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå