Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lag ved gaming (?)

Anbefalte innlegg

Hei! For ca: 3-4 uker siden bygde jeg ny data, og den funka veldig bra, helt til i dag når jeg opplever fps drops og unormalt lav fps en det jeg pleier å ha.

På Team Fortress 2 hadde jeg 300 fps når jeg hadde det "fresh installed" Og nå har jeg bare 100+ fps, det irriterer meg, fordi jeg vet at jeg skal jo ha høyere fps enn det som blir vist.

Skjermkort: Gainward Geforce GTX 550ti

Minne: 8GB Ram

CPU: Intel Core i7 3770

Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre for å få opp fps'en? Har prøvd å ta mindre grafikk, men det hjelper ikke. Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du kan sjekke for unødvendige prosesser som kjører på PCn din. CTRL + ALT + DELETE og trykke på prosesser. Se etter applications som bruker mer enn 110k+

Bruker du bakgrunn fra W7 som skiftes hver time(+/-)? Denne bruker også en del ytelse og kan være et hinder for din FPS.

Hvilken skjerm har du? Om du har en skjerm som kjører 120hz kan du få høyere enn 100 fps. Vårt øye kan ikke oppfatte mer enn 100fps uansett, så ved å skru av V-Sync i skjermkortpanelet ditt kan dette også øke FPSen din.

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Du kan sjekke for unødvendige prosesser som kjører på PCn din. CTRL + ALT + DELETE og trykke på prosesser. Se etter applications som bruker mer enn 110k+

Bruker du bakgrunn fra W7 som skiftes hver time(+/-)? Denne bruker også en del ytelse og kan være et hinder for din FPS.

Hvilken skjerm har du? Om du har en skjerm som kjører 120hz kan du få høyere enn 100 fps. Vårt øye kan ikke oppfatte mer enn 100fps uansett, så ved å skru av V-Sync i skjermkortpanelet ditt kan dette også øke FPSen din.

Lykke til!

Hei! Jeg har ikke noen unædvendige prosesser som kjører på PCn, den er ganske ny og ikke så mye på den. Og jeg bruker ikke W7 bakrunn som skiftes hver time, og jeg bruker en hp 2311x med hdmi. Skal skjekke det med V-Sync også! Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...