espkar83 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei, Jeg får ikke sider som krever flash (eks. youtube, itavisen og speedtest.net) til å fungere. Video eller "vinduene" dukker ikke opp eller spilles av. Problemet gjelder både i firefox og i explorer. Jeg har reinstallert: - Adobe Reader X 10.1.10 - Adobe Flashplayer 11 Active X + plugin - Adobe AIR - Adobe Shockwave player 11.6 - JavaFX 2.1.1 + java update 5 (usikker på om det har noe å si) Brannmur står med standard settings. Jeg er ikke flink på dette her, så setter stor pris på litt hjelp. Lenke til kommentar
Yogyy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Problemet ligger nok i Firefox/explorer. på Firefox må iallefall jeg Aktivere "addons" sånn som Flashplayer. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er dette under Windows? Explorer==Internet Explorer? Har du RealPlayer installert? Isåfall, prøv å fjerne det. Lenke til kommentar
Yogyy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Den enkleste løsningen for å få spilt av flash er nok å installere Google Chrome som har innebygget flash. Uansett om det fungerer eller ikke der så er det en bra test for å kunne feilsøke videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå