SUPERJANNE Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hei! igår kjøpte jeg min første pc. hp 4404. jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med. kan jeg få mer ram etc. satt inn?(etterhvert) og hvordan skal strømmen stå på, det er jo flere valg. jeg sitter hjemme med den,ikke bærer rundt. jeg har satt på "aldrig" på strømsparer,aldri slå av skjerm,dvalemodus,erc. noen som har denne pc en, som kan gi råd? hilsen janne Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Du bør bruke funksjonen for å slå av skjerm, da denne har begrenset levetid. Tror det er en lyspære der som ikke akkurat er billig å skifte... Ellers hvis du har den tilkoblet nettspenning hele tiden er det vel en ide å ta ut batteriet så det ikke blir unødvendig slitt. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dette var nytt for meg, har LCDen begrenset levetid? Hva innebærer dette? Vil gjerne ha mer info... (Selvsagt vil den ikke leve for alltid, men har ikke hørt om dette før... sikker på at du ikke blander med plasmaskjermer?) Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 LCD skjermer har en sånn backlight lampe, vet ikke mye om den men har lest i diverse forum, bla hp sitt at det ryker i ny og ne, tror ikke at det skjer med det første nei, men det anbefales å ha skjermen avslått når man ikke jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå