IkKe123 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei! Jeg lurer på om det er noen der ute som vet hvordan man kan installere navigasjonen TomTom til Iphonen via PCen.. Altså jeg har kjøpt TomTom og har fått installere programmet på PCen, men hvordan kan jeg overføre programmet til iphonen? Det finnes en TomTom app, men den koster 699,- derfor lurte jeg på om det går og hvordan.. tusen takk ! Lenke til kommentar
agnard Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 så du har kjøpt en tomtom gps å installert tomtom home på pc'en? skal du ha tomtom på mobilen også må du gjennom apple sin appstore, og da må du kjøpe appen 2 Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 så du har kjøpt en tomtom gps å installert tomtom home på pc'en? skal du ha tomtom på mobilen også må du gjennom apple sin appstore, og da må du kjøpe appen men jeg har kjøpt gps og den er installert på hjemme pc'en.. så jeg må kjøpe den på nytt via appstore? så det går ikke installere den i iphonen via pc'en? veldig dumt om det ikke funker ... men takk for svar! Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 hvilken gps har du kjøpt? TomTom Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Eh...hva mener du med at du har installert GPSen på PCen? At du har installert den medfølgende TomTom Home-programvaren? Det eneste det programmet gjør er å laste ned og installere oppdateringer på GPSen din. Den har ikke noe med iPhone-versjonen av TomTom-navigasjon å gjøre. Du må nok kjøpe det begge steder om du vil ha det begge steder.... Forresten, hvorfor vil du ha det på iPhonen når du har en dedikert GPS? Den er mye bedre enn iPhonen kommer til å bli Endret 1. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Eh...hva mener du med at du har installert GPSen på PCen? At du har installert den medfølgende TomTom Home-programvaren? Det eneste det programmet gjør er å laste ned og installere oppdateringer på GPSen din. Den har ikke noe med iPhone-versjonen av TomTom-navigasjon å gjøre. Du må nok kjøpe det begge steder om du vil ha det begge steder.... Forresten, hvorfor vil du ha det på iPhonen når du har en dedikert GPS? Den er mye bedre enn iPhonen kommer til å bli hehe, vel bedre å ha den to steder istedenfor bare på pcen.. men takk for svaret! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) hehe, vel bedre å ha den to steder istedenfor bare på pcen.. men takk for svaret! Du har den ikke på PCen. (Hva i all verden skal man med en gps på PCen?) Endret 2. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå