Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røket korsbånd - råd aktiviteter

alanzinho

Anbefalte innlegg

Jeg røk det fremre korsbåndet for noen uker tilbake, og fikk samtidig påvist en liten skade i menisk. Jeg spiller fotball og klarer ikke tanken på å være borte fra aktivitet i så lang tid som denne skaden faktisk medfører. Noen som har erfaring med dette? Vurderer om jeg skal kjøpe meg en landeveissykkel. Er det risikabelt å sykle før en eventuell operasjon av korsbåndet, og er dette en god opptreningsmåte etter en operasjon? Noen andre alternativer til aktiviteter i skadeperioden?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lureste er nok å høre med en lege eller fysioterapeut :) Kneet er kroppens mest kompliserte ledd, og jeg ville vært forsiktig med å ta tips fra internett. Din situasjon kan være forskjellig fra andres, og kreve en annen behandling og rehabilitering. ;)

Lenke til kommentar

Det lureste er nok å høre med en lege eller fysioterapeut :) Kneet er kroppens mest kompliserte ledd, og jeg ville vært forsiktig med å ta tips fra internett. Din situasjon kan være forskjellig fra andres, og kreve en annen behandling og rehabilitering. ;)

Jeg er klar over det :)

Men bare lurer på hvilke aktiviteter folk har bedrevet når man har hatt denne skaden!

Endret av alanzinho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...