alanzinho Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg røk det fremre korsbåndet for noen uker tilbake, og fikk samtidig påvist en liten skade i menisk. Jeg spiller fotball og klarer ikke tanken på å være borte fra aktivitet i så lang tid som denne skaden faktisk medfører. Noen som har erfaring med dette? Vurderer om jeg skal kjøpe meg en landeveissykkel. Er det risikabelt å sykle før en eventuell operasjon av korsbåndet, og er dette en god opptreningsmåte etter en operasjon? Noen andre alternativer til aktiviteter i skadeperioden? Takk! Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Det lureste er nok å høre med en lege eller fysioterapeut Kneet er kroppens mest kompliserte ledd, og jeg ville vært forsiktig med å ta tips fra internett. Din situasjon kan være forskjellig fra andres, og kreve en annen behandling og rehabilitering. Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Det lureste er nok å høre med en lege eller fysioterapeut Kneet er kroppens mest kompliserte ledd, og jeg ville vært forsiktig med å ta tips fra internett. Din situasjon kan være forskjellig fra andres, og kreve en annen behandling og rehabilitering. Jeg er klar over det Men bare lurer på hvilke aktiviteter folk har bedrevet når man har hatt denne skaden! Endret 1. juli 2012 av alanzinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå