Vegabond Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei! Jeg lurer på om det går og lage image av pcn min nå. Jeg er stort sett ferdig med og installere alle programmer osv. Har hatt den oppe og gå i en uke nå. Hvordan går jeg fram? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Gå på startmenyen, og velg "Getting started" som åpner en meny. Fra menyen velger du "Back up your files". Et nytt vindu åpner, og på venstre side, velger du "Create a system image" - og resten bør være selvforklarende Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Og da tar den med alt som er installert i windows, programmer i "program files" osv ? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Sakset rett fra windows help; "When you restore your computer from a system image, it's a complete restoration. You can't choose individual items to restore, and all of your programs, system settings, and files are replaced with those on the system image." Så svaret er ja. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Takker og bukker Mister Vaffel! - Måtte dreibenken din komme snart.. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå