skulegutan Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Hei, jeg skal nå flytte og ta opp studielån osv. for å utdanne meg som kjøttskjærer. Det jeg lurer på er om jeg er nødt til å pendle en dag i uken for å ha teori på skolen en dag i uken?? Jeg har gått restaurant og matfag vg1 og matfag vg2 Endret 1. juli 2012 av skulegutan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Du sitter aldri på skolen under læretiden. Det er 100% arbeid forutenom føring av opplæringslogg. 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Vi som skal gå opp til fagprøve i elektrikerfaget har 8-10 samlinger i løpet av ett år med tilhørende oppgaveløsing. (50% multiple choice og 50% tekst/beregningsoppgaver). Hvordan det er i kjøttfaget vet jeg ikke, men du kan høre med opplæringskontoret i ditt fylke. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Vi som skal gå opp til fagprøve i elektrikerfaget har 8-10 samlinger i løpet av ett år med tilhørende oppgaveløsing. (50% multiple choice og 50% tekst/beregningsoppgaver). Hvordan det er i kjøttfaget vet jeg ikke, men du kan høre med opplæringskontoret i ditt fylke. Samme her. Telekom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå