Gå til innhold

FM 2010 kopisperre problem

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått et problem med FM2010, har en save gående der som jeg tok fram i går kveld, men oppdaget etter hvert at jeg ikke kunne akseptere landslagsjobber. Googlet det og fannt ut at jeg måtte patche spillet fordi det var en bug i vanilla version. Lastet ned 10.3 (nyeste patch) og innstalerte den nå, måtte gjøre det manuelt da det automatiske systemet ikke fannt update serveren, som sikkert er koblet ut for godt over 1 år siden.

Det å innstalere patchen osv gikk helt fint, problemet er når jeg skal starte å spille igjen, da får jeg opp "license Key Activation" i et vindu. Har letet fram det gamle coveret og skriver inn koden, men får bare til svar at spillet ikke klarer å koble seg opp til verifiseringsserveren og jeg ender opp med å ikke klare å starte det.

Er det noen som vet om en quick fix på dette? Eller er jeg nødt til å konstatere at det i dette tilfellet er pirater 1 spillbransje 0 og laste ned en crack for å i det hele tatt få spillt mitt lovlig kjøpte spill? Og vil en crack i såfall ødelegge muligheten for å spille dette over nett og nettverk slik det gjør på mange andre spill? For har en LAN save gående med dama, selv om vi spiller lite så er det synd hvis den muligheten forsvinner.

På forhånd takk for hjelpa! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da det fremdeles nå på kvelden er umulig å få verifisert koden tok jeg den enkle utveien og avla et besøk til gamecopyworld, nå funker spillet strålende, men har dog ikke testet multiplayer enda. Utrolig teit at kopibeskyttelse skal gjøre et lovlig produkt ubrukelig på denne måten, bli bare for dumt og er heller ikke i henhold til norsk lovgivning på området..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...