Gå til innhold

Sommerjobbtråden 2012!

Anbefalte innlegg

Hei og hopp dere

Da er det endelig sommer og folket har begynt å få seg sommerjobber/ekstrajobber nå i sommer.

Jeg tenkte at vi kunne starte en tråd om dette, da dere har forskjellige jobber, forskjellig lønn etc.

Så, hva jobber du med? Lønn? Eventuelt? Fyr løs, prat i vei. Kanskje legg med ett par historier også ;)

Mvh

KF ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kul tråd, jeg er 16 år. Jobber på et gatekjøkken/kiosk/pizzabakeren på evje. Heter tip-top, sammarbeider med kysten rundt og pizzabakeren. Grei jobb, tjener 84 kr timen pluss 19 på lørdag og søndag og dobbelt lønn på helligdager. Jobber dere hele sommer, skal og forsette etter sommeren. Er ikke så mange historier å fortelle, men det skjer ofte ganske spesielle ting, veldig mange rare kunder. Tyske turister osv.. ^^

Lenke til kommentar

Jeg er 14 år, fikk tilbud om sommerjobb av naboen som valpe passer, ettersom valpen enda ikke er vant med å være hjemme aleine ^^ Grei jobb det, tjener 400 kroner for en dagen, det er jo bra syntes jeg! Jeg får bare chille, spise pizza, kose med en sykt søt liten pappilon valp, sitte på pc'n and you name it! :grin2:

Kommer sikkert ikke til å passe den mere enn 6 ganger i løpet av sommeren, men jaja. I tillegg får jeg mest sannsynlig jobb til høsten på noe som heter DirektMedia, tjener 100kr i timen. Greit det! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...