Gå til innhold

VANNJØLINGSSETT..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er waterchill midt i blinken for deg! :) Det koster 1600kr på www.3dfxcool.no jeg har det og er knall fornøyd, er "spesielt designet" på førstegangs vannkjølere :) Jeg var det og det var "ein kinderspiel" og sette det opp.

Ser grei ut den ja :smile: Da går jeg for den..hvor mye bråker pumpa? :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har selv Waterchill, og erfaringen min med dette settet tilsier at det blir mye trøbling i starten men når det først går så gårdet veldig bra.

Masse problemer med lekkasjer først, måtte bruke en god del silikon for å tette det.

Lenke til kommentar
Jeg har selv Waterchill, og erfaringen min med dette settet tilsier at det blir mye trøbling i starten men når det først går så gårdet veldig bra.

Masse problemer med lekkasjer først, måtte bruke en god del silikon for å tette det.

Jeg har også waterchill, og mitt inntrykk er at så lenge man monterer settet skikkelig er ikke lekasjer et tema...

Lenke til kommentar

min mening er at innovatek har de beste koblingene. Når du har korrekte slangetykkelse er denne best ut av pakken, men store messingnipler m litt gjengeteip på før slangen tres på, så en godt strammet slangeklemme holder lenge det og, men ser ikke like bra ut.

selv min kjære fader ble beroliget når han fikk se måten Innovatek fester slangene sine.

og han jobber i vann & avløp i kommunen så han har hatt sine lekasjer.

ps. i følge rørlegger:

det er ikke snakk om, om en kan en får vannlekasje, men når.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...