Skyggen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg bytter ikke telefon så veldig ofte. Nå har jeg en Sony Ericsson K800i, og hvor gammel den er, vet jeg ikke:-) Nå har jeg fattet interesse for Lumia 900. Har lest litt om Limia 800 her inne, men det blir ikke helt det samme. 900 kommer godt ut i tester, men jeg synes det er greit å få høre erfaringer fra brukere også. Mange anbefaler Iphone, men jeg har liksom ikke vurdert den. "Alle" har den, så jeg vil heller ha noe annet. Tror jeg da... Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Mange anbefaler Iphone, men jeg har liksom ikke vurdert den. "Alle" har den, så jeg vil heller ha noe annet. Tror jeg da... Fordelen med at mange har iPhone og android-telefon, er at det blir laget flere applikasjoner til disse plattformene. Enn så lenge har Windows-telefonene en relativt liten del av markedet, og dermed er det litt dårligere utvalg når det gjelder app'er. Dette gjør iallefall at jeg holde meg unna Windows-telefoner foreløpig. Jeg har nå en androidtelefon, men vurderer å bytte til iOS når iPhone 5 kommer ut. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg går for Windows Phone i disse dager, dette er noe som kommer til å ta av. Ok, Lumia 900 er gjerne utdatert allerede, men apper til 7.5/(8) kommer til å komme en god stund enda, og det ryktes jo at man 'kan' legge inn WP8 om man ønsker. Men WP kommer til å bli en seriøs aktør, Microsoft kommer ikke til å la dette feile. Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Ok, Lumia 900 er gjerne utdatert allerede, men apper til 7.5/(8) kommer til å komme en god stund enda, og det ryktes jo at man 'kan' legge inn WP8 om man ønsker. Men WP kommer til å bli en seriøs aktør, Microsoft kommer ikke til å la dette feile. Hva mener du med at 900 er utdatert allerede? Er det noen forskjell på de ulike OS`ene, på hvor lenge det er applikasjoner å få tak i? Lenke til kommentar
Skyggen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg vurderer vel kanskje å vente til høsten, da win 8 kommer... Jeg er ikke spesielt opptatt av å ha det aller nyeste nye, men men... Lenke til kommentar
Smithy88 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg vurderer vel kanskje å vente til høsten, da win 8 kommer... Jeg er ikke spesielt opptatt av å ha det aller nyeste nye, men men... Det tror jeg er lurt. Lumia 900 får ikke win 8. Ville heller avventer til win 8 kommer ut. Dette OS skal brukes lenge, sier de. Da får du i tillegg alt av oppdateringer en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå