SmurfKid Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (Var ikke helt sikker hvor jeg jeg skulle putte denne tråden) Hei, SmurfKid her! (igjen) :/ Uansett jeg har sittet og lett etter hvordan jeg skal fikse et problem jeg har på pcen min som da innebærer og få java til og fungere. Jeg kan da ta runescape som et eksempel! Som dere kan se på bilde nummert et så står det om rs2applet.class :/.... Uansett jeg har søkt hvordan jeg kan fikse dette og ingen av de første 20 såkalte "problem fixing" på google har ikke funket! Uansett kan dette ha noe med nettet og gjøre? (bare et forslag) Dette skjer ikke overalt det jeg prøver og fikse noe! jeg har Jre7u5 installert og når jeg går inn i applet foldern min så finner jeg ingen ting! Alle forslag er bra. men jeg vil helst ha en som funker er møkk lei av å prøve og finne det ut har sittet siden klokken 12:34 i dag! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 http://lmgtfy.com/?q=rs2applet.class+runescape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå