Insertname Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hei, har akuratt bygd sammen en ny pc og alt fungerer fint, men jeg har et lite problem, viftene som kom med kabinettet har 3 pin kabler, men hovedkortet har 4pin, så viftene kjørerer på 100% hele tiden og side 200mm vifte funker ikke. finnes det noe 3-4pin ledninger eller noe slikt? har ikke kommet over noe enda, noen som vet? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 3-pin kan kontrolleres av HK de også, men det er kanskje ikke en slik funksjon i ditt HK? Lenke til kommentar
Insertname Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 3-pin kan kontrolleres av HK de også, men det er kanskje ikke en slik funksjon i ditt HK? den ene 200mm side vifta passer ikke i det hele tatt, for den har en sånn tapp på som kommer i veien så får ikke koblet den til, og hovedkortet mitt finner ikke alle viftene har 500r kabinett og ASUS P8Z77-V PRO hvis det sier noe Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Merkelig! Håper noen andre som kjenner til 500R vet hva du kan gjøre evt. Såvidt jeg vet skal P8Z77-V Pro ha støtte for viftestyring selv om du bare har 3-pins vifter koblet til. Someone correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå