Gå til innhold

BK: Tåke over Knuten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En helt grei eksponering,men motivet var ikke så spennende,selv om du fanget tåken rundt masten på en fin fin måte;)

Hva!!??? Hehe... Er ikke Knuten fin?? Han betyr litt for oss her i byen. Kongsbergensere er like stolte og patriotiske som Bergenser'ne ;-)

 

Skal poste et "guttebilde" i morgen ;-)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg.

Tusen takk:) Øver til en Vestlandstur:) Selv likte jeg at det er farger i forgrunn, og det bakerste er nesten som i svart/hvitt. Er fortsatt på oppdagelsesferd, og mye er uoppdaget, bl.a. det :)
Lenke til kommentar

Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg.

Tusen takk:) Øver til en Vestlandstur:) Selv likte jeg at det er farger i forgrunn, og det bakerste er nesten som i svart/hvitt. Er fortsatt på oppdagelsesferd, og mye er uoppdaget, bl.a. det :)

Du får ta en tur innom om du kommer forbi her til en kopp kaffe :) Jæren/vestlande. :)

Lenke til kommentar

Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg.

Tusen takk:) Øver til en Vestlandstur:) Selv likte jeg at det er farger i forgrunn, og det bakerste er nesten som i svart/hvitt. Er fortsatt på oppdagelsesferd, og mye er uoppdaget, bl.a. det :)

Du får ta en tur innom om du kommer forbi her til en kopp kaffe :) Jæren/vestlande. :)

Det var snillt, sier tusen takk for det. Tror vi må ha det tilgode, skal bare 2,max 3 overnattinger.

For å få vært litt tilstede og nyte, og ikke bare bilkjøring så tror jeg ikke vi når så langt. Men det var veldig hyggelig med en kaffeinvitasjon :)) Forøvrig litt Vestland her i dag og, skiftende vær hele tiden. Blitt våt to ganger, men opphold igjen nå - så på tur ut i hagen igjen . Må ta vare på øyeblikkene ;))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...