Laila - Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Tåke over Knuten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Bra bilde. Og farger er definitivt riktig. Det gir stemningen av grønn og regntung natur som det skal være her. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Bra bilde. Og farger er definitivt riktig. Det gir stemningen av grønn og regntung natur som det skal være her. Tusen takk ) Endret 30. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Flott formidlet..gir en 3D-følelse med trærne i forgrunnen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 En helt grei eksponering,men motivet var ikke så spennende,selv om du fanget tåken rundt masten på en fin fin måte;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Flott formidlet..gir en 3D-følelse med trærne i forgrunnen Tusen takk, det var fint å høre Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) En helt grei eksponering,men motivet var ikke så spennende,selv om du fanget tåken rundt masten på en fin fin måte;) Hva!!??? Hehe... Er ikke Knuten fin?? Han betyr litt for oss her i byen. Kongsbergensere er like stolte og patriotiske som Bergenser'ne ;-) Skal poste et "guttebilde" i morgen ;-) Endret 30. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg. Tusen takk:) Øver til en Vestlandstur:) Selv likte jeg at det er farger i forgrunn, og det bakerste er nesten som i svart/hvitt. Er fortsatt på oppdagelsesferd, og mye er uoppdaget, bl.a. det Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg. Tusen takk:) Øver til en Vestlandstur:) Selv likte jeg at det er farger i forgrunn, og det bakerste er nesten som i svart/hvitt. Er fortsatt på oppdagelsesferd, og mye er uoppdaget, bl.a. det Du får ta en tur innom om du kommer forbi her til en kopp kaffe Jæren/vestlande. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Stemningsfult i farger/lys og meget bra bilder;V1 likte eg best, fint fanget av tåka og ned mot det klare der den ikke har lagt seg. Tusen takk:) Øver til en Vestlandstur:) Selv likte jeg at det er farger i forgrunn, og det bakerste er nesten som i svart/hvitt. Er fortsatt på oppdagelsesferd, og mye er uoppdaget, bl.a. det Du får ta en tur innom om du kommer forbi her til en kopp kaffe Jæren/vestlande. Det var snillt, sier tusen takk for det. Tror vi må ha det tilgode, skal bare 2,max 3 overnattinger.For å få vært litt tilstede og nyte, og ikke bare bilkjøring så tror jeg ikke vi når så langt. Men det var veldig hyggelig med en kaffeinvitasjon ) Forøvrig litt Vestland her i dag og, skiftende vær hele tiden. Blitt våt to ganger, men opphold igjen nå - så på tur ut i hagen igjen . Må ta vare på øyeblikkene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg