teb1986 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hei alle sammen. Svigerfar skal ha seg en ny telefon og sin første "Smarttelefon" Han sitter per dags dato med en gammel nokia telefon (Nokia 6710s ((symbian)) og han irriterer vettet av seg når han skal små surfe på sin telefon, og da ønsker han seg en ny telefon. Han har fått sansen for dagens telefoner og har spurt meg om jeg kan finne den beste/mest brukervennlige telefonen på markedet til en pris fra 1000 - 2250,- Med gode argumenter kan kanskje prisen gå opp en 100 lapp. Kravliste: - Android (helst 4.0) Skulle gjerne anbefalt ham WMP 7.5, men ettersom de ikke lar seg oppgradere til WMP 8.0 så er det uaktuelt å kjøpe det :/ - Minimum 3,7" skjerm - God skjermbelysning (dette er en person i slutten av 60 årene og synet er ikke det sterkeste i dag. - Enkel og brukervennlig (mye bugs bør styres unna - Lengere batteritid er selvsagt ett stort og viktig kriterie. Telefonens bruksområder er ringe, sms, e-mail og surfing (wlan) og små youtube klipp her og der. Hva er det dere anbefaler? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hva med disse?. Har Android 4 og over 3.7 tommer skjerm. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hadde gått for en Lumia 610 til 999,- hos Elkjøp (kun Søndag) jeg. Selv om den ikke er oppgraderbar, så er det grisebillig og helt greit for en WP opplevelse Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) @Excelsion Dette er en person som kjøper en telefon ca hvert 3-5 år. Synd at den aldri for en oppdatering etter den har blitt kjøpt :/ @Leseren Takker og bukker, skal ta en stor titt på de, har veldig lite erfaring med LG telefonene. EDIT: Noen som har erfaring med LG P700 Optimus L7? Virker som det er veldig treg og rett og slett ett dårlig kjøp`?? Endret 30. juni 2012 av teb1986 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Optimus L7 virker som en grei telefon. Ikke blant de beste men en fin telefon. Problemet er at LG er utrolig sein med oppdateringer, det tar evigheter fra google slipper en update til den er på en LG telefon. Selv vile jeg ha valgt http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAWEIU8860/huawei-honor-u8860-smarttelefon?scid=EX Lenke til kommentar
jsw Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Min samboer (70 år) skal bytte ut aldrende Nokia. Doro 740 - kommer i september - et knakende godt valg tror jeg :-) Noen enig i akkurat dét? http://www.amobil.no...easy-740/107346 Endret 1. juli 2012 av jsw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå