Skrujernet Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har sommerjobb som vaktmesterassistent i staten, og skal ha lønn etter tariff. Han som ansette meg vet ikke nøyaktig av lønnen er, så jeg lurte på hva jeg kan forvente å få utbetalt? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) http://www.ys.no/kun...&qm=wcm_2,2,7,0 Ikke helt oppdatert, men det gir nå en liten indikasjon. Endret 30. juni 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 http://www.ys.no/kun...&qm=wcm_2,2,7,0 Ikke helt oppdatert, men det gir nå en liten indikasjon. Trodde virkelig en vaktmester hadde mer, selv med fagbrev. De har jo en grunnlønn langt under vektere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har sommerjobb som vaktmesterassistent i staten, og skal ha lønn etter tariff. Han som ansette meg vet ikke nøyaktig av lønnen er, så jeg lurte på hva jeg kan forvente å få utbetalt? Hvor mye du får utbetalt avhenger av hvor mye skatt du betaler, eventuelt bruker frikort og hvor mange timer du jobber. Dessuten har det nok en viss betydning om du jobber i privat eller offentlig sektor. Vil tro at de fleste jobbene som vaktmester er innen det offentlige, men allikevel. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Ja, det virket veldig lavt. Jeg har over 70 kr mer i timen (+ tillegg der jeg er bas) enn det jeg skulle hatt ut i fra den tabellen. Sommerhjelpene hos oss får ca 15 kr mer i timen enn det som står i tabellen. Jeg er ikke vaktmester. Endret 30. juni 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 jobber for fylket og har frikort. Lurer på hva jeg kan forvente å få i timeslønn. 126k, slik det står i Fogg sitt svar er vel helt ok det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har du ikke signert kontrakt? Det skal stå i kontrakten hva du tjener. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Det står ikke i kontrakten. Står bare at man får lønn etter tariff. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 4 millioner i året + kona til sjefen! *sign, sign*!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå