megazibit Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men kunne ikke finne en mer tilpasset plass å skrive dette på. Som emne sier, har jeg problemer med freeze på battlefield 3. Jeg starter spillet, å kjører det clean, men plutselig stopper spillet helt. Om jeg tabber ut, blir hele skjermen kvitt, å Oppgavebehandlig må til for å stanse oppgaven. Datamaskinen min har OK specs, tar Battlefield 3 på medium uten lagg. Datamaskinen blir heller ikke varm, å har akkurat installert siste driver for skjermkortet. Har lest en del på forumer, å finner fortsatt ikke svar. Om jeg har lest over alle forumer, er en annen sak. Noen som vet hva årsaken kan være? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har du oppdatert skjermkortdriverne? Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Takk, men finner ikke motherboard osv. Har asus N53S. Kom inn på biosen, men kom meg ikke videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå