Master1 Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Hallais! Var i utgangspunktet innkalt til 2.bn i januar, men av praktiske årsaker, flytta jeg innkallingen til august, og fikk plass på Ørlandet. Er det sånn at jeg kan velge å vrake så lenge jeg gjør det bra på rekrutten? F.eks, kan jeg komme innen alt fra vakt og sikring til artilleriet? Mvh! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 kan man i det heletatt få velge noe som helt i forsvaret ? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Nå er jeg litt usikker på om de har forandret systemet siden jeg var inne. Når jeg skulle inn fikk jeg bare vite at jeg hadde kommet inn på rekrutt skolen. Og hvor bra jeg gjorde det der ville bestemme hvor jeg skulle. Hvis du er innkalt til Ørland er det vel stor sjanse for at du har blitt kalt inn til luftvern. De kjører sin egen rekrutt periode i motsetning til resten av luftforsvaret. Så da har du mulighet til å bli noe innenfor dette. Dessverre ikke vakt og sikring eller andre linjer som blir plukket ut av de som er på Madla. Men har du blitt kalt inn på rekrutten på Madla eller på Ørland? Som sagt, litt usikker på om systemet har blitt gjort om. 1 Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Ørlandet Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 1. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2012 Da har du blitt kalt inn til luftvern. Kan dessverre ikke så mye om luftvern, eller hva du kan velge å bli innenfor det. Kontakt VPV hvis du heller vil gjøre noe annet innenfor luftforsvaret. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå