Gå til innhold

Afterburn! Hver så snill, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hey, har begynnt med Afterburn workout!

Dette er min første workout og jeg gjorde den for 10 min siden!

http://www.youtube.com/watch?v=dNflCriyE74&feature=my_favorites&list=FLXOyt7kzCZVDb_kgQmrIDeg

Er sliten og svett nå!

Målet mitt er å miste 30kg på 6 måneder.

Men hvor mange ganger må jeg gjøre denne workouten hver dag og hvor mange ganger i uka??

Og.. er dette den eneste workouten jeg burde gjøre da , eller er det andre workouter og jeg må gjøre??

Plz, er helt desperat på å miste 30kg, fordi jeg er 15år og veier 90 kg!!

Det sies at Afterburn workout er den raskeste måten på å forbrenne fett for det forbrenner mye de 48 timene etter jeg har trent.

Tusen takk

-Sindre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare trene vanlig intervalltrening? F.eks RYP eller gerilja kardio. All kardiotrening som gir deg tilnærmet makspuls over perioder setter opp kroppens forbrenning. Når det er sagt finnes det ingen "magiske" veier til å bli fort slank. Har lest flere av trådene dine, og det virker som du tror det.

Jeg kan forøvrig nevne at personen i treningsvideoen du viser til har blitt kritisert flere steder på nettet av trenere som ikke er fan av "snarveier", ettersom det ikke finnes. Dette er samme person som stod bak det såkalte "six pack shortcuts", eller hva det nå heter som bare er en bløff for å tjene penger.

Veien å bli slank kan dessuten gjøres uten trening. Det er bare å ha litt greie på hva du får i kroppen din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvem sier at dette er den raskeste måten å forbrenne fett på? Det er ingenting spesielt med den treningen. Poenget er at du skal trene intenst med høy puls for å øke hvileforbrenningen, helst intervaller. Da kan du like gjerne løpe eller sykle.

Du trenger ikke å trene mer tre ganger i uka. Du trenger egentlig ikke å trene i det hele tatt for å gå ned i vekt. For å gå ned i vekt må du bruke mer energi enn du spiser. Da er det viktigere å ha et sunt kosthold. Du kan trene til du blir blå i trynet, men du går ikke ned i vekt hvis du spiser like mye energi som du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...