nexxion Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Eg har veldig lyst på ett nytt mekanisk tastatur. Har helst ikke lyst å bruke mer enn 800 fordi eg også skal ha g13. Har sett litt på steelseries 6Gv2 og cm storm quikfire. Eller er det verdt å legge ett parhundrelapper til inni det og kjøpe k90,mk85 eller black widow ultimate? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hvilken type switcher har du lyst på? Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Tenker på cherry mx rød eller svart. Spiller mest fps og litt mmo Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Bestilte selv Mk85 med cherry red, etter noen uker betenkningstid. Veldig bra tastatur, men tok meg noen dager å venne på på det. Gikk fra Saitek Eclipse (1) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hadde gått for Corsair k90... Per nå bruker jeg et Microsoft sidewinder x4, som må erstatess med antagelig k90, eller et annet tastatur med mx red. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå