jeanette roger Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 solnedgang i dammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Liker den litt mystiske, men samtidig rolige stemningen i disse bildene. V1 falt best i smak hos meg. Mulig den nærmeste greia nede til høyre forstyrrer litegrann, men bra uansett denne serien. 4'er herfra denne sommerettermiddagen! (og om litt er grøten klar.... . ). 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Trodde det var jungelen i Amazonas jeg..hehe.V1 for den har en så flott stemning i seg...mulig jeg ville gjort noe med det lilla skjæret,men er ikke så mye att det virker over the top heller;) 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg liker også v1 best, med fint lys og god skarphet, fine farger. Litt lilla skjær som Jan Erik nevner, men det er ikke plagsomt. Den uskarpe greina i forgrunnen gir en ekstra følelse av mystikk som jeg liker - som om jeg sitter på lur og venter på at en bever, eller nøkken selv, skal dukke opp... V2 synes jeg har mye bevegelsesuskarphet, uten at det tilfører noe - som det av og til kan gjøre. V3 er lys og lett og delikat, men jeg synes det blir litt mye uklar forgrunn - her ville jeg enten ha kutta en del i bunnen, eller hatt fokuspunktet lenger frem - evnt. mindre blender (savner exif). 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har skikkelig sansen for de grønne fargene og det mystiskle sløret du har i alle bildene dine 1 Lenke til kommentar
ns Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Likte godt det første bildet, får litt jungelstemning som Jan Erik er inne på. Det andre bildet virker litt uskarpt-, og det tredje litt platt i forhold. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg