STURM Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Noen som vet om noen nye spill som ligner på stonekeep eller eye of the beholder??(jada de er steingamle). ikke altfor avansert da det er dama som vil spille. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hmm nye og nye... Hmm nyeste jeg husker i den stilen er Lands of Lore-spilla. Og muligens et spill med "8" i navnet heh... 8 i en eller annen serie..husker ikke hvilken :razz: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 might and magic 6&7 er vel sånn passe enkelt for det svakere kjønn. :smile: ellers kan jeg anbefale Betrayal at Krondor.. knuskgammel vga-grafikk, men bra story og kontrollsystem. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Lands of Lore II var jo en skuffelse da. Eneren var best. Betrayel at Krondor og Betrayel at Antara er jo ganske stilig til tross for at BaK har ganske grumsete grafikk i forhold til dagens standard. Et annet RPG jeg spiller ofte er noe som heter DEMISE, som er laget av de samme som lager MMORPG'en Horizons, nemlig Artifact Entertainment. God gammel EoB stil altså. Denne er utgitt i 2000, og kan anbefales for nostalgikere. =) Nå finnes det mye Freeware RPGS som er ganske nye, og de fleste er av den gode gamle sorten. For de som er på utgikk etter slikt kan jeg anbefale å ta en titt under RPG i www.theunderdogs.org. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 BaA syns jeg var skrekkelig, det hadde en sånn skikkelig kjip feeling. link til the underdogs? er ikke dere gamer.no-folk så opptatt av å ikke oppfordre til warez og stuff? abandonware er ikke lovlig.. *smekk på fingen* Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 TheUnderdogs er ikke en abandonware side. All software som kan lastes ned derfra er frigitt. Den er en side om underdogs, både gamle og nye. Ref. About, avsnitt 4.. Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 20:05, Xoduz skrev:Og muligens et spill med "8" i navnet heh... 8 i en eller annen serie..husker ikke hvilken :razz: Det må være wizardry 8. Det fikk kjempe kritikk på http://www.gamespot.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå