Gå til innhold

Ghost Recon - Future soldier, ikke HELT ferdig.

Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Ja, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette her, har aldri opplevd lignende på 30 år med spilling, ikke engang på Zinclair/Vic 20 opplevde jeg noe slikt.

Keyboardet virker ikke i spillet! Rett etter introen står du bom fast på samme sted. Remapping fungerer ikke, musen virker ikke. Jeg har standard logitech keyboard og mus, aldri hatt trøbbel med de før.

Ubisoft sine sider er full at forbannelser fra en glemt tid, og tempen er høy.

Jeg synes det er slapt at de ikke har bedre kvalitetskontroll enn dette :nei2:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette her, har aldri opplevd lignende på 30 år med spilling, ikke engang på Zinclair/Vic 20 opplevde jeg noe slikt.

Keyboardet virker ikke i spillet! Rett etter introen står du bom fast på samme sted. Remapping fungerer ikke, musen virker ikke. Jeg har standard logitech keyboard og mus, aldri hatt trøbbel med de før.

Ubisoft sine sider er full at forbannelser fra en glemt tid, og tempen er høy.

Jeg synes det er slapt at de ikke har bedre kvalitetskontroll enn dette :nei2:

Er ikke bare du, et kjapt google søk.

http://www.vg247.com/2012/06/27/ghost-recon-future-soldier-pc-players-complain-of-mouse-and-wasd-issues/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Ja, jeg har lest gjennom endel sider på Ubisoft sine sider, det mange som opplever det, med ulik hardware.

Lenke til kommentar

Ja, har sett at mange har problemer med det. Får håpe på en snarlig patch.

Jeg har vært utrolig heldig tror jeg, bortsett fra ett par "Connection to server lost" under multiplayer, har alt gått knirkefritt.

Og co-ope kampanjen må bare prøves. Det er konge. Skulle ønske mer spill gjorde det på samme måten.

Lenke til kommentar

Bare at utvikleren postet på twitter at dem har publisert 1.3 patchen til Sony og Microsoft. Xbox og Playstation har ikke hatt i nærheten av samme problemene som PC har og likevel nevner dem ikke det engang.

Steam forumet har over 20 sider med refunds, jeg har bedt om det samme. Spillet er en spøk og noe av det verste jeg noensinne har spilt.

Lenke til kommentar

Bare at utvikleren postet på twitter at dem har publisert 1.3 patchen til Sony og Microsoft. Xbox og Playstation har ikke hatt i nærheten av samme problemene som PC har og likevel nevner dem ikke det engang.

Steam forumet har over 20 sider med refunds, jeg har bedt om det samme. Spillet er en spøk og noe av det verste jeg noensinne har spilt.

Ganske frustrerende ja, men spillet seg selv virker jo bra, du mener mer testingen før release var dårlig?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...