Øystein.F. Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det kjølige isaudet har aldri vore meir einsamt. Les hele saken Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Dead Space copy/paste anyone. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Nope ..ser lost planet formularen er der 1 Lenke til kommentar
joudesu Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Dead Space copy/paste anyone. Please, do explain. Lost Planet kom jo ut før Dead Space og de holder fortsatt på med samme setting. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Dead Space ser ikke noe likt ut som Lost Planet, så den må du nok lenger ut på jordet med! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Prøvde meg på Lost Planet 2, men siden jeg ikke hadde noen å spille med ble det lagt bort veldig fort. Det var så tydelig laget for coop at det ble nesten håpløst å spille alene. Lost Planet likte jeg derimot veldig godt. Virker som Lost Planet 3 kan bli interessant, så får følge med videre på det. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Bruker de fremdeles det utrooolig slitsomme systemet med at man må hoppe i oransje sølepytter for å overleve? Eneste jeg har mislikt med serien generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå